El Sofá del Zorro

Historias urbanas, humanas y digitales

19:01

Buscando la imagen gemela

Publicado por Kitsunesan |

Nimué pidió un favor a sus lectores al final de uno de sus post. Después de un increible viaje a Lisboa, le ocurrió una de esas cosas que tinen algo de mágico por lo cotidiano y lo curioso. Se explica en el estracto de su post, que podéis consultar aquí completo.
(TINC LISBOA EN L'ÀNIMA, SINTRA EN EL COR I UN FAVOR PER DEMANAR AL FINAL DEL TEXT)
Así, que después de meses de desaparición propia, os incluyo este subpost a ver si nos podeis echar una mano.


"Però he de dir que hi ha un abans i un després de la nostra excursió a Sintra. Me n'havien parlat tant... però tot el que vaig veure i viure va superar les meues expectatives. Sense dubte és un dels llocs més literalment màgics i bonics que he visitat mai. Encara estic posant en ordre les meues idees i sensacions sobre Sintra però per a les 3 persones que hem fet aquest viatge s'ha convertit en el nostre "mantra del bon rotllo": Sintra, Sintra, Sintra... Que l'esperit de Sintra ens acompanye durant tot l'any.

Hi havia un noi fent el mateix camí que nosaltres a Sintra. En aquests moments no tinc ni idea de com localitzar-lo perquè sóc així d'espavilada. Però si per una d'aquelles casualitats navegues per internet buscant coses sobre Sintra i apareixes al meu blog m'agradaria demanar-te que m'envies la foto de la font morisca que vas fer de dia, el 29 de desembre. Jo tinc la versió nocturna. Tu anaves sol, portaves un barret de llana de colors, una guia de viatges i un paraigues. Jo, un abric vermell i dos amics. També voldria saber si vas baixar al pou iniciàtic.

Aquesta és la foto de nit:

Als meus amables lectors us volia demanar que si per casualitat teniu un amic o conegut que viatjava sol per Portugal en aquestes dates li comenteu la història a veure si és la persona que estic buscant. Abusant de la vostra amabilitat m'agradaria demanar-vos que, si ho considereu oportú i/o apropiat, feu algun tipus d'escrit als vostres blogs sobre el tema perquè així es multiplicaria el número de persones que ho llegiria.Em tireu una maneta a veure si trobe la foto que busque?"

1 comentarios:

nimue dijo...

oooooh! ja he perdur una mica l'esperança però...i si entra al teu blog... gràcies! muaks!

Publicar un comentario

Subscribe